Auto-logout of iodéOS premium account

Je ne vois pas d’entrée dans la base de données concernant votre compte.

Pouvez-vous vous connecter à votre compte Mon compte - iodé et réinitialiser votre mot de passe ? Veuillez ensuite vous connecter à l’application en utilisant votre adresse email ou votre identifiant.

Hi Antoine, yes.
Not daily but frequently. Maybe I need to check all the devices daily to see kind of a logic when this happens.
My own device does not log out ( seems like ) as long as I open the iodé app daily and check the login status.
The other three are beeing checked by me every 2-5 days and everytime they are logged out.

Feels like a session timeout issue but no idea if that makes sense in this context.

Thanks for your effort and let me know if I can provide additional info.
Sebastian

Hi again,

still no idea when and why the logouts happen. Today my own device and two others were logged out, one device is not.

Would appreciate if that can be resolved somehow…

Regards
Sebastian

Bonjour,

J’ai suivi vos recommandations, sans succès. Ce qui est étrange, c’est que, peu importe ce que je tape comme identifiant et comme mot de passe, même si tout est faux, le message reste “connexion impossible, veuillez reessayer plus tard”. Je ne comprends pas que vous ne m’ayez pas dans vos bases de donnés, car j’ai une commande active pour iodeOS premium d’après mon abonnement sur mon compte.